هاناهانا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

هانا جون دختری از کهکشانی دیگر

بیست و چهار ماهگی هانا جون

1392/7/29 22:34
نویسنده : مامان و بابا
472 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگل خانوم‌ به سرعت داره بزرگ می​شه و من روزها از محل کار برمی گردم از با هانا بودن لذت می برم. بچه​داری ماجرای عجیبیه؛ وقتی خیلی کوچولو هستن دلت می​خواد بزرگ​تر و عاقل​تر بشن و یه نفسی بکشی و وقتی می​بینی دارن بزرگ می​شن دلت می​گیره و آرزو می​کنی کاش چند دقیقه زمان بر می​گشت به روزهایی که خیلی نی​نی بود و بغلش می​کردی و بوش می​کردی. این روزها دلم می​خواد یه دل سیر بغل​ش کنم و موهاش رو ناز کنم و بچسبونم​ش به خودم ولی هانا این فرصت رو به من نمی​ده که سیراب بشم و می​ره دنبال بازی​ش. وقتی می​خوابه خوب نگاش می​کنم و نازش می​کنم و گردن و بدن​ش رو بو می​کنم و عشق می​کنم. عاشق بوی بدن​ش هستم، 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)