هاناهانا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

هانا جون دختری از کهکشانی دیگر

28 مهر تولد دو سالگی هانا جون

1392/7/29 22:47
نویسنده : مامان و بابا
1,288 بازدید
اشتراک گذاری

تقدیم به هانا جون که با تولدش، تولدی دوباره به ما داد. هانا جان، خدا را به خاطر خلقت وجودت پاکت سپاسگذارم و برای سالروز آغاز زندگی تو خوشبختی بیشتر آرزو میکنم. تولد تکرار امیدواری خداوندی است ، یاد آوری این تکرار بر شما هانا جون گرامی باد. روز تولد انسانها در هیچ تقویمی یافت نمیشود،چرا که فقط در قلب کسانی است که به آنها عشق میورزیم روز میلاد تو، روزصدور شناسنامه عشق است! عشق مامان و بابا هانا جون، یه کیک خیلی خوش طعم، با دو تا شمع روشن یکی به نیت تو یکی از طرف ما الهی که هزارسال همین جشنو بگیریم به خاطر و جودت به افتخار بودن تو.کدامین هدیه را به قلب مهربانت تقدیم کنیم که خود گنجینه ی زیبایی های عالمی؟ای شیرینی لطیف ترین سرود طبیعت، چگونه خدا را برای چنین بخشش رنگینی شکر گوییم؟تولدت عزیزم پراز ستاره بارون آسمان با وسعتش تقدیم تو رقص ماهی های دریا مال تو هرچه دارم از تو دارم مهربان زندگیم امروز و فردا مال تو، سوسوی ستارگان آسمان در التهاب آمدن توست آمدی و آسمان و زمین را برایم بهشت کردی تنها ستاره ی آسمان دلم، امروز خورشید شادمانه‏ ترین طلوعش را خواهد کرد و دنیا رنگ دیگری خواهد گرفت قلبها به مناسبت آمدنت خوشامد خواهند گفت فرشته آسمانی سالروز  زمینی شدنت مبارک دفترچه ی خاطرات قلبم را که خالی از عشق و یکرنگی بود سرشار از عشق و محبت کردی، نازنیم، زیباترینم حضور گرم و همیشگی ات را هزاران هزار بار سپاس می گویم. هانا جان وقتی که پاتو گذاشتی روی این زمین خاکی تموم گل های عالم شدن از دست تو شاکی خدا هم هواتو داشته، تو رو با گلا سرشته با تو دنیای پر از درد، واسه من مثل بهشته،مهربانم روز تولد تو روز نگاه باران بر شوره زار تشنه بر این دل بیابان روز تولد تو گویی پر از خیال است یاس و کبوتر و باد در حیرت تو خواب است. در سپیده دم عشق کسی متولد شد که صدایش آرام تر از نسیم نگاهش زیباتر از خورشید، دلش پاک تر از آسمان و قلبش زلال تر از آب و آن تو بودی بهانه قشنگم برای زندگی، عزیزم منت بر سر تقویم گذاشتی و بهار را خجالت زده کردی و بهمن را سر افراز کردی و عدد 2 را برای من خوش یمن کردی٬ عزیز دلم آهنگ صدایت با به دنیا آمدنت زیبا ترین ترانه زندگیم نفس هایت تنها بهانه نفس کشیدنم و وجودت تنها دلیل زنده بودنم است.پس با من بمان تا زنده بمانم …عزیزم تولدت مبارک

 

پسندها (5)

نظرات (0)