هاناهانا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

هانا جون دختری از کهکشانی دیگر

فروردین 92

1392/3/3 10:01
نویسنده : مامان و بابا
426 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم تعطیلات تموم شده مامان دوباره مدرسه رفتنش شروع شده ،البته به تعطیلات تابستون داریم نزدیک میشیم و من هم قصد دارم تا پیش از اومدن گرما تو رو از شیر بگیرم.بابا جون بعداز دوهفته برگشت و روزها که من مدرسه میرم میمونی پیش بابا 28 فروردین که 18 ماهگیت با باباجون رفتی واکسن زدی من مدرسه بودم مامان فاطمه هم رفته بود مشهد برا همین دوتایی رفتین روز سه شنبه بود من هم نیم ساعت زودتر برگشتم تا بیام پیشت حدود سه روز تب داشتی و خیلی اذیت شدی.

حالا از خوراکی هایی که دوست داری بگم:تخم مرغ یکی از چیزهایی که خیلی دوست داری،سیب زمینی سرخ شده،ماهی.بقیه خوراکی ها روهم میخوری البته نه به اندازه اینها،صبحها خیلی دوست دارم که مثل ما صبحانه بخوری اما هنوز خیلی تمایل نشون نمی دی امیدوارم که هر چه زودتر علاقه مند بشی.کلماتی که ادا میکنی بابا ،مامان آب ،آپ به توپ میگی آپ ،نه ،ام یعنی آره ،تازگیها اسم منو هم یاد گرفتی میگی آفون یعنی افسون،آیویعنی آریو،داب یعنی تاپ،عمه. 

         

        

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)